czwartek, 27 lipca 2017

50 pytań do siebie.


50 pytań, to taka forma autoanalizy.
Często podobne pkt. przewijają się w różnych formach i tym mniej zaglądającym w głąb siebie osobom, nakreślają to i owo, często coś uzmysławiają.
Szczerość z samym sobą.
Kto się pisze?
Pytania znalazłam na stronie: ohme.pl a błędy które wyłapałam poprawiłam sama :) - taka jestem niedobra.



  1. Kim jestem?
    Spróbuj odpowiedzieć krótko, każdy z nas definiuje często siebie poprzez role, które pełni. O czym pomyślałeś w pierwszej kolejności?

    (To najtrudniejsze w swojej prostocie pytanie. Pierwsza myśl - sobą)

  2. Kim chciałbym być?

    (wolnym człowiekiem, zawsze szczęśliwym, matką, żoną, powinnam dodać że kochanką :D no chyba że dla swojego męża jedynie :D Chciałabym być ogrodnikiem :D )

  3. Co dobrego spotkało cię w minionym tygodniu?

    (dużo dobrego. piękny poranek na dworcu, weekend z Nim, to że po prostu mogłam z nim być i budzić się przy nim, ukończenie kilku spraw, porządny sen, powracające uczucie z dzieciństwa, którego nie da się opisać słowami, zawsze pojawia się na zewnątrz w miejscach publicznych w których chwilowo nikt nie zakłóca ciszy, nikogo nie widać, tak jakby miasto wymarło)

  4. Czy jesteś z siebie dumny?

    (tak. zazwyczaj tak)

  5. Gdybyś mógł wysłać list do siebie z przeszłości, co najważniejszego byś sobie powiedział?
    Co chciałbyś powiedzieć sobie z sprzed roku, dwóch, dziesięciu? Chciałbyś się przed czymś ostrzec?

    ("Nie stresuj się, to nie ma sensu. Zawsze rób to co uważasz za słuszne, kiedyś to zrozumiesz i wreszcie odżyjesz, szkoda marnować czas. Więcej wiary w siebie. Nie dawaj się poniżać, nie przejmuj się że jesteś inna, każdy ma prawo być inny. Nie poświęcaj czasu tym którzy mają cię gdzieś, prawdziwych przyjaciół nigdy nie będziesz miała. Dużo się uśmiechaj, bo taka jesteś najlepsza, śmiej się ciągle i nie daj się gasić. Na swojej drodze spotkasz wiele chamstwa i niesprawiedliwości, olej to. Spełniaj marzenia, bo wszystko jest dla ludzi. Jeśli nie jesteś kogoś pewna - nie angażuj się w taką relację, bo tylko się pogrążysz i zniszczysz życie. Pamiętaj - nie jesteś gorsza! masz bardzo dobre poglądy na życie i dzięki temu jesteś wyjątkowa. z biegiem czasu inni to docenią")

  6. Czego najważniejszego nauczyłeś się w życiu?

    (Słuchać tego co mówi wnętrze. Najwspanialsze życie to takie w zgodzie ze sobą. I to jest podstawa całego mojego życia, dzięki temu kręci się cały mój świat)

  7. Czy jest coś, czego żałujesz w swoim życiu?

    (Decyzji podejmowanych na przestrzeni lat pod przymusem. I tylko tego)

  8. Czy robisz w życiu rzeczy, których nie lubisz?

    (tak. staram się przemieniać je w ciekawe by nie męczyć się)

  9. Dlaczego robisz rzeczy, których nie lubisz?

    (sytuacja tego wymaga. czasami robię coś dla kogoś, czasami po to by nie było awantur w domu. dla świętego spokoju, jak nie mam siły się z kimś słownie szarpać)

  10. Życie jest krótkie, czy robisz rzeczy, które lubisz?

    (oczywiście. z roku na rok coraz więcej, chcę dobrze przeżyć swój czas na ziemi)

  11. Czy w ostatnim roku, zrobiłeś rzeczy, które zaplanowałeś?

    (tak)

  12. Na co poświęciłeś zbyt wiele, a na co zbyt mało czasu?

    (zbyt wiele na stres, internet kilka lat temu. Za mało na samoakceptację, poznawanie świata i spełnianie marzeń)

  13. Co chciałbyś zrobić, gdyby kończył się świat?

    (spełnić marzenia które odkładam, bo są trudne do wykonania)

  14. Co dobrze działa w Twoim obecnym życiu? (relacja partnerska, nic dodac nic ująć, jedyny obcy człowiek, który jest tak blisko mnie i potrafi sprawić że mu ufam)
  15.  Czy lubisz swoje życie?

    (tak. mogło być lepsze. ale to co jest obecnie, jest wystarczająco dobre)

  16. Co daje ci więcej radości w życiu – dążenie do celu czy jego osiągnięcie?

    (dążenie do celu. Samo planowanie i stopniowe pokonywanie każdego schodka jest lepsze)

  17. Co lubisz w sobie najbardziej?

    (prawdomówność i dziecięcą radość)

  18. Do czego w swoim życiu się zmuszasz?

     (do sprzątania obciętych gałęzi w ogródku :D, do wizyt towarzyskich, czasami do jedzenia i ćwiczeń)

  19. Z czego jesteś dumny?

    (ze wszystkiego co osiągnę :) Zawsze)

  20. Gdybyś musiał wybierać między szczęściem a „wyjątkowością”, co byś wybrał?

    (definitywnie szczęście)

  21. Co jest dla ciebie najważniejsze: przeszłość, teraźniejszość czy przyszłość?

    ( staram się by była to teraźniejszość, każdego dnia skupiam się na tym co jest teraz, robiąc proste czynności staram się nie uciekac myślami i walczę by zostały przy mnie w danym momencie. mam z tym spory problem. przyszłość ma swoje przebłyski. przeszłość natomiast wykorzystuję tylko do dobrych wspomnień)

  22. Co mogę „usunąć” z mojego życia?

    (niepotrzebny stres, analizowanie swojego wyglądu, leki i obawy że nie jestem stworzona do jakiegoś miejsca)

  23. Co cię smuci?

    (stagnacja. )

  24. Twoje najszczęśliwsze wspomnienie, to…?

    (letnie kąpiele w jeziorze, rzece w okresie dzieciństwa, pierwsze jazdy na rowerze, zapach fiołków w wieku 4-7 lat za domem)

  25. Czego się boisz?

    (że skończę jako bezdomna)

  26. Na co nie chcesz marnować czasu?

    (na kłótnie, słuchanie ciągle tych samych opowieści, na ploty i streszczanie mi życiorysu innych, na narzekanie i stres)

  27. Co chciałbyś zacząć robić?

    (cokolwiek co zbliżyłoby mnie do bycia "na swoim" )

  28. Czy lubisz siebie?

    (zazwyczaj tak. chociaż co jakiś czas mam wątpliwości...)

  29. Czy lubisz swoje życie?

    (tak. nawet bardzo. Ładnie się wszystko wyklarowało)

  30. Czy potrafisz wymienić sytuację, w której podjąłeś decyzję pod wpływem presji z zewnątrz? Co to było?

    (wyjazd do Norwegii)

  31. Czy masz jeszcze inne takie wspomnienia?

     (imprezy dziecięce, na których musiałam być w wieku wczesnoszkolnym. Nigdy nie chciałam tego robić a byłam zmuszana. Żałuję że tam byłam mimo upływu tylu lat)

  32. Czy boisz się popełniać błędy?

    (tak. )

  33. Czy rezygnujesz czasem, w obawie przed porażką?

    (bardzo rzadko. mimo obaw wcześniej czy pozniej realizuję to co chciałam)

  34. O czym myślisz po przebudzeniu?

    (o tabletce, o tym jak wygodnie mi w łóżku i o najbliższych planach na start)

  35. Gdybyś wygrał w „totka”, co od razu byś zrobił?

    (zbudowałabym dom, wrzuciła kasę na lokatę i kupiła psa)

  36. Kim są osoby, z którymi fizycznie spędzasz najwięcej czasy w ciągu dnia – wymień 5 z nich. Czy jesteś zadowolony z wyniku?

    (mama, dzieciaki, On. Jestem. Dla mnie to i tak zbyt wielu ludzi :) )

  37. Czy masz autorytet/idola w swoim życiu?

    (nie)

  38. Jakie marzenie ignorowałam, ale ciągle do mnie wraca?

    (wzięcie udziału w jakimś sportowym wydarzeniu, typu bieg, jakiś rajd rowerowy. Zostanie matką)

  39. Kim jest osoba, którą podziwiasz i dlaczego to robisz?

    (nie podziwiam nikogo nieustannie. sa to sporadyczne przypadki. Najczęsciej są to osoby, które nie krzywdząc innych osiągają swoje cele i sa pozytywnie nastawione do świata. Lubię dobrych ludzi)

  40. Gdybyś spojrzał na siebie z boku, chciałbyś zostać „swoim” przyjacielem?

    (tak.)

  41. Jakie jest twoje największe marzenie?

    (mieć swoje miejsce na ziemi)

  42. Co chciałbyś zmienić w swoim życiu?

    (przejść na kolejny etap, osiągnąć kolejny poziom czegokolwiek)

  43. Czy czujesz się kochany?

    (tak. zazwyczaj tak.)

  44. Czy znajdujesz czas, by codziennie porozmawiać z najbliższą ci osobą przez 20 minut?

    (tak.)

  45. Gdybyś miał złotą rybkę, jakie trzy życzenia byś wybrał?

    (dom bez sąsiadów za płotem, szczęśliwa rodzina do której zawsze chce się wracać, finansowa stabilizacja)

  46. Czy chciałbyś się pozbyć jakiś nawyków (nie czy uważasz, że powinieneś, czy chciałbyś!)?

    (nawyków chyba żadnych, może jedynie nadmierne sprawdzanie czegoś po kilka razy kiedy jestem zestresowana i nie chcę czegoś pominąć.)

  47. Gdybyś mógł dostać w prezencie dodatkową godzinę w ciągu dnia, dodatkowy dzień w tygodniu – na co byś je przeznaczył?

    (na poznawanie nowych miejsc)

  48. Co sprawia ci największą radość?

    (natura, czytanie książek, dostawanie paczek z książkami (z innymi rzeczami też) :D, miłe słowa, przytulanie, docenianie, dobre jedzenie)

  49. Jakich swoich umiejętności i talentów nie używam?

    (często nie używam swojej wiedzy ogólnej przy innych , bo nie chcę się z nikim wykłócać o to kto ma rację.)

  50. Czy odpowiedziałeś na te pytania szczerze, nawet, gdy odpowiedzi ci się „nie podobały”?

    (z wieloma trudnościami... ale tak.)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz