wtorek, 24 stycznia 2017

Jakies reszteczki.

Mało wychodzę z aparatem w teren.
Są dni że w ogóle go nie pakuję.
Odpuściłam szlifowanie fotografowania. To samo z czytaniem. Styczeń bez żadnej nowej książki na stoliku przy łóżku.
Odpoczynek.
Dobrze zrobi mala przerwa. Mózg odświeży.
Dowiedziałam się prawdopodobnie wszystkiego, czego przez całe swoje życie nie rozumiałam podróżując PKP. Mniej stresujące podróże będą. Wątpliwości rozwiane.

Zamiast czytania przeszłam na granie.
Rano najczęściej udaje mi się przejść to co sprawiało najwięcej trudności przez tydzień :D
Magia czystego umysłu o poranku :D Dotyczy to gier typu horror.
W południe lepiej mi idzie temat wojny. Nie ginę tak szybko jak bym potrafiła rano. :D

Zdrowotnie jest jakby lepiej od momentu kiedy przyjmuję na stałe lek.
Cieszę się że coś poprawiam i ulepszam w swoim życiu.
Mam z tygodnia na tydzień większą wiedzę medyczną niż miałam. Tak to jest kiedy zaczyna się interesować swoimi schorzeniami, a potem przechodzi na inne tematy. Nie można przestać.

Chcę podjąć ważne decyzje. Mam wrażenie, że teraz jestem gotowa i że mam na to wszystko siłę.
Jakieś reszteczki siły co prawda, ale jednak dobre i to :):)

Doinformowałam się czytając fachowe opinie. Mam wrażenie że stałam się dojrzalsza.

Obiecałam sobie, że w tym roku ogarnę życie. ruszę z czymś do przodu, poznam więcej, odpocznę lepiej, zadbam o siebie, swoje zdrowie, sprawy, rozbuduje pasje, Będę szczęsliwsza.
Będę żyła po swojemu.

***

Nadal nie wybrałam imion dla moich dzieci. :D
Nie wiem dlaczego ale chciałabym to już zrobić.
Ech... jak to nie wiem?? haha przecież wiem czemu to robię!!!
Bo przecież ja wszystko muszę na zaś przygotowywać. haha
Moje plany podróży też zliczam, spisuje, notuje, obliczam trasę, czas, wolne okienka :D Po prostu mam taki zaplanowany styl życia.

Kiedyś próbowałam zmienić życie na takie jakie ma większość żyjących chlebozjadaczy. Nie wyszło mi to na dobre.
Doszłam do wniosku, że po co zmieniać coś co dobrze funkcjonuje.
To że czasami innym przeszkadza, nie musi być zapalnikiem do przekręcania siebie do góry nogami.
Czuje się bezpieczniej gdy mam rękę na pulsie i dobrze na tym wychodzę.

***




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz