czwartek, 17 listopada 2016

Jesienne wyzwanie fotograficzne.


Testuję umiejętności fotograficzne biorąc udział w wyzwaniu.
Droga do ukończenia foto wpisu była kręta.


Jak na złość zabrakło jesieni w przyrodzie.
Potem walczyłam z czasem. Brakowało mi pomysłów, a kiedy już je miałam (hura!!) :), to powoli zaczęły wykruszać się z listy. :(
Jak pech to pech :)

Ostatni tydzień wymagał maksymalnych obrotów.

Poniżej zostawiam listę dostępną na jestrudo.pl z wykazem tematów, wokół których kręciły się moje fotografie.

Starałam się zrealizować wszystko. Walczyłam jak kocica :D
Dwie opcje zostały niezrealizowane. 

***

Interpretacja Karoliny :)

1. Moje miejsce.

3. Zjem cię.

4. Drobny szczegół.

6. Tak pachnie jesień.


7. Vintage.

8. Tylko rano.

9. Ulubione.

10. Ja i ty.

11. Atrybuty jesieni.

12. Noszę.

13. Najważniejsze.


14. W dłoniach.

15. Gadżet.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz