piątek, 11 listopada 2016

50 Faktów o mnie.




2. W dzieciństwie tłukłam żaby haczką. 
Dzisiaj wszystkie najchętniej przenosiłabym w bezpieczne miejsce.

3. Nigdy nie paliłam papierosów. I nie chcę próbować.

4. Uwielbiam zapach fiołków "dzikusów". 
Przywołujący piękne, dziecięce chwile spędzane w ogródku za domem.

5. Nie znoszę zapachu kokosa i wanilii w kosmetykach.


7. Wysiłek fizyczny jest lepszy niż psychiczny.

8. Wszystko analizuję i obserwuję.

9. Nienawidzę czerwonego koloru. 
Przebywanie w pomieszczeniu o takiej barwie doprowadza mnie do szału. (nawet czerwonych skarpet nie mogłabym nosić)


10. Zawsze marzyłam by poprowadzić traktor. :D

11. Potrafię szyć na maszynie.


13. Gotowanie traktuję jako rodzaj sztuki.

14. Wzruszam się na "Ojcu chrzestnym"

15. Lubię filmy z Alem Pacino.

16. Uważam, że Iceman to najmądrzejszy morderca.

17. Jestem pedantką.

18. Nie lubię kupować butów.


20. Lubię wykonywać zadania według listy. Lubię planować czas i wykorzystywać go pracowicie.

21. Męczę się nicnierobieniem.

22. Zachwycam się przyrodą. Mogę godzinami fotografować, wąchać, słuchać co natura ma do przekazania. 
Często powtarzam, że świat jest taki piękny, różnorodny i że jeszcze tyle cudowności na mnie czeka.

23. Wolę zakupy przez internet niż stacjonarnie.


 25. Boję się pająków i duszę się w ciasnych pomieszczeniach.

26. Jestem punktualna.

27. Jeden jedyny raz rozwaliłam samochód. Przeceniając swoje umiejętności przy wjeździe do garażu. (samochód był taty - i stracił lewe lusterko :D) 
co nie zmienia faktu, że dalej byłabym skłonna wsiąść za kółko. 


29. Lubię dbać o sprawność fizyczną.

30. Po 27 latach przestałam bać się stomatologa.

31. Preferuję śmieszne skarpetki. Najczęściej z motywem zwierzątek.

32. Potrafię oszczędzać.

33. Cenię sobie samotność.

 34. Raz na rok jem zupę wiśniową z makaronem:)

35. Nie mam ulubionego gatunku muzycznego.

36. Najdłuższe włosy jakie miałam sięgały do połowy łopatek, najkrótsze - ścięte na chłopaka.... tak skrzywdziła mnie mama gdy miałam 3 lata, bo nie chciałam dać się uczesać.

37. Mam przekłute uszy ale nie noszę kolczyków :D Nie znoszę biżuterii :D haaah


39. Ciągle uczę się robić lepsze zdjęcia.

40. Lubię angielski humor. Nie gardzę też francuskim.
 
41. Boję się nawrotu depresji.


43. W moich kulinarnych poczynaniach często znajduje się żółty ser i papryka pod każdą postacią.

44. Uważam, że jeśli mam gadać byle co, to lepiej milczeć.

45. Nie przepadam za filmami z dubbingiem i w 3D.

46. Lubię stałe towarzystwo. źle znoszę zmiany w miłości/przyjaźni. Jestem wierna jak pies.

47. Brokuły doprowadzają mnie na skraj wytrzymałości. Mdli mnie od samego słowa "BROKUŁY"

48. Kocham niedojrzałe banany.


50. "Jeden dzień" film z 2011r. doprowadza mnie do ogromnej zadumy nad życiem. 
Kocham ten film za wszystko. 
Wzrusza mnie, dociera do najgłębiej skrywanej Karoliny jaką w sobie noszę.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz